Instalacja zestawu AED na zewnątrz budynku Urzędu Miejskiego
Gmina Połczyn-Zdrój podpisała umowę o powierzenie grantu w projekcie „Dostępny samorząd 2.0”, kwota pozyskanego grantu wynosi 300.000,00 zł. Przedmiotem przedsięwzięcia jest poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim.
Celem projektu jest stopniowe zwiększanie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Zrealizowane działania podniosą dostępność i poprawią jakość życia wszystkich. Będzie to możliwe dzięki zmianie podejścia do osób ze szczególnymi potrzebami oraz projektowaniu usług dostępnych dla wszystkich. Zmiany będą dotyczyć zarówno pracowników, jak i ludzi z zewnątrz, na przykład klientów.
Jednym z przedsięwzięć grantowych była instalacja zestawu AED na zewnątrz budynku Urzędu Miejskiego.
Dostawcą urządzenia była wyłoniona w ramach zapytania ofertowego firma AEDMAX24.
To kolejny punk na mapie miasta, gdzie zostało zamontowane urządzenie ratujące życie.
Wydział Gospodarki Gruntami, Inwestycji i Budownictwa