Inwestujcie w połczyńskie kamienice

Logo „Invest in Polczyn” pojawiło się w kilku miejscach w centrum kurortu. Jako medium reklamowe wykorzystano chodniki po których zwykle spacerują tysiące osób.

Burmistrz Połczyna-Zdroju Sebastian Witek chce ożywić inwestycyjnie gminę, aby stworzyć nowe miejsca pracy i zatrzymać połczyniaków na miejscu. Inwestorzy poszukiwani są m.in. przy pomocy utworzonej kilka miesięcy temu strony internetowej www.investinpolczyn.pl, gdzie zamieszczono wiele atrakcyjnych ofert oraz film promocyjny. Tam też dostępna jest dokumentacja kamienic.

Napisy umieszczono przed trzema kamienicami, na które gmina szuka inwestora. Wszystkie znajdują się w obrębie zabytkowego śródmieścia. To budynki przy ul. ul. 5 Marca 11, ul. Rynkowej 8 oraz Targowej 6. Ten ostatni zostanie rozebrany ze względu na zły stan techniczny, jednak pozostanie atrakcyjna działka w sercu uzdrowiska, na której będzie można zlokalizować nową budowlę. Czasem też możliwa jest rewitalizacja. Doskonałym przykładem takiej inwestycji jest budynek przy ul. 5 Marca, w którym od niedawna funkcjonuje oryginalna „Cygańska Restauracja TROJANKA”, jakiej próżno szukać w całym regionie.

Stare kamienice to coraz popularniejsze inwestycje dla koneserów, o nieocenionej wartości historycznej i niebanalnej architekturze. Klasyczne budynki, położone w ścisłych centrach miast ze względu na położenie nadają się na wynajem czy przestrzenie komercyjne. Pierzeje kamienic położone są w zwartej śródmiejskiej zabudowie, w bardzo dobrej lokalizacji i idealnie nadają się na biura, hotele, czy siedziby kancelarii i innych firm. Potencjał tych nieruchomości jest więc bardzo duży. Wysokie mieszkania pozwalają też na zwiększenie powierzchni lokalu. Najważniejsza jest jednak dobra lokalizacja. To sprawia, że kamienica po wyremontowaniu nabiera zupełnie nowego, prestiżowego charakteru i staje się bardzo atrakcyjną nieruchomością.

Prace malarskie na zlecenie gminy Połczyn-Zdrój wykonała miejscowa Agencja reklamy „A może TAK”. Kampanię „Invest in Polczyn” wspiera strona internetowa oraz dwa bilboardy umieszczone na rogatkach miasta, przy drodze Wałcz – Kołobrzeg.

Fot.: Agencja „A może TAK”